Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rozhodovací procesy ve vybrané společnosti
Kogay, Yelena ; Váchová, Lucie (vedoucí práce) ; Zelená, Veronika (oponent)
Bakalářská práce se zabývá rozhodovacím procesem ve vybrané společnosti. V teore-tické části jsou popsány podstata rozhodování, rozhodovací procesy a problémy a struktura jednotlivých rozhodovacích procesu. V rámci tyto práce uveden konkrétní rozhodovací proces - volba dodavatele. V praktické části se jedná o analýzu procesu výběru vhodného dodavatele na přikladu firmy, jejíž předmětem podnikaní je nákup zboží za účelem dalšího prodeje. Výstupem práce je posouzení informace získané od firmy s teoretickými poznatky o výběru dodavatele.
Vícekriteriální rozhodování ve firemní praxi
Marek, Tomáš ; Dömeová, Ludmila (vedoucí práce) ; Vaňous, Jan (oponent)
Bakalářská práce je zaměřená na nalezení nejvhodnějšího přepravce produktů z výrobny v České republice do španělské pobočky. Logistický problém byl řešen metodou vícekriteriálního rozhodování. Teoretická část vychází z odborné literatury a obsahuje popis metody vícekriteriálního rozhodování. V praktické části byla představena společnost zabývající se výrobou a prodejem masážních vířivek a její požadavky na přepravu včetně hodnotících kritérií. Pomocí zvolené metody byly určeny váhy kritérií. Z několika variant přepravců byla vybrána nejvhodnější podle zadaných kritérií.
Rozhodovací procesy ve sportovní organizaci Tělovýchovná jednota Čechie Dubeč
Erlichová, Nikola ; Váchová, Lucie (vedoucí práce) ; Zelená, Veronika (oponent)
Cílem mé práce je najít návrhy a doporučení v hledání nových sponzorů a tím usnadnit rozhodování Tělovýchovné jednotě Čechie Dubeč (dále jen "TJ") při řešení tohoto problému. Vyšší příjmy v oblasti sponzorských příspěvků jí zajistí podmínky pro následný rozvoj. Ve své práci se zabývám rozhodovacími procesy, které souvisí s aktivním přístupem týkajícím se získání finančních prostředků pro sportovní organizaci. Při vstupním rozhovoru jsem zjistila, že TJ má zájem o nezávislý pohled na svou situaci, případně o mé návrhy, které by mohla využít při získávání finančních prostředků. Mezi vlastní prostředky, které může TJ ovlivnit, patří členské příspěvky a finanční prostředky od případných sponzorů. Zatímco navyšování členských příspěvků má určitý limit, objem finančních prostředků od případných sponzorů je neomezen a závisí pouze na komunikačních schopnostech členů výboru TJ a jejich úsilí. Při psaní této práce vycházím z předpokladu, že objem příjmů v TJ je vždy obtížnější zajistit, než stejný objem výdajů utratit. Z jednání se zástupci TJ jsem zjistila, že výdaje jsou schvalovány až při zajištění finančních prostředků a rostou rychleji, než má TJ prostředků k dispozici. V práci jsem vycházela především z dostupných odborných zdrojů a interních materiálů TJ. Většina informací o TJ byla získána při jednáních s členem výboru a z osobního pozorování TJ.
The Use of Simulation Models to Support Managerial Decision-Making
Seres, Csaba ; Černý, Jan (vedoucí práce) ; Přibyl, Vladimír (oponent)
Cieľom práce je vypracovanie prehľadu najdôležitejších simulačných techník a overenie ich uplatnenia pri riešení konkrétnych manažérskych rozhodovacích problémov. V teoretickej časti práce je čitateľovi poskytnutý prehľad a popis jednotlivých druhov niektorých simulačných modelov. Zameranie sa na možnosti ich využitia, výhody jednotlivých typov modelov a taktiež ukážka využitia modelu v praxi. Praktická časť je zameraná na konkrétny typ manažérskych rozhodovacích problémov. Je vybraný a opísaný konkrétny problém. Následne je popísaná štruktúra a vlastnosti, ktoré by model mal spĺňať. Na základe požadovanej štruktúry a vlastností sa zostrojí simulačný model. Následne sa správnosť chodu modelu overí. Výstupy z modelu budú vyhodnotené a bude navrhnuté riešenie problému. Poukáže sa taktiež na výhody a nevýhody modelu, úskalia pri tvorbe modelu, a prínos pre manažéra.
Management terénních pracovníků vybrané firmy
Kameník, Lukáš ; Černý, Jan (vedoucí práce) ; Vlček, Oldřich (oponent)
Tato diplomová práce je věnována prvkům a principům managementu. Diplomová práce se zabývá problematikou managementu terénních pracovníků vybrané firmy a následnou optimalizací tohoto řízení. Hlavním cílem diplomové práce je optimalizace vybraného rozhodovacího problému. Na základě provedené analýzy činností terénních pracovníků je stanoven významný manažerský rozhodovací problém. Pro řešení tohoto rozhodovacího problému je sestaven matematický model a jsou stanoveny jednotlivé varianty řešení. Na základě jednotlivých kroků manažerského rozhodování je provedeno výsledné doporučení varianty pro řešení tohoto rozhodovacího problému. Práce je rozdělena do dvou základních částí, teoretické a praktické části. V teoretické části je provedeno seznámení s danou problematikou za pomoci odborné literatury. Praktická část se věnuje využití poznatků z odborné literatury v praxi za účelem optimalizace rozhodovacího problému a managementu terénních pracovníků vybrané firmy.
Generická Substituce: Od Hrozby K Příležitosti
Chudoba, Lubomír ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Sýkora, Robert (oponent)
Cílem této práce je identifikovat faktory, které jsou zohledňovány lékárníky při výběru léčiva v situaci, kdy generická substituce může být nabídnuta zákazníkovi, a analyzovat relativní důležitost jednotlivých faktorů pro rozhodnutí lékárníka. Předmětem studie jsou lékárníci, kteří působí v řetězci lékáren Alphega. Výzkum se skládá ze dvou na sebe navazujících částí: nejdříve bylo provedeno kvalitativní šetření pomocí hloubkových rozhovorů s cílem identifikovat proměnné mající vliv na rozhodování lékárníka. Následně byl proveden kvantitativní výzkum zkoumající relativní důležitost faktorů identifikovaných v kvalitativní části. Výsledky studie byly následně použity ke zhodnocení strategie Augmentinu, antibiotika vyráběného firmou GlaxoSmithKline.
Analýza možností efektivního rozvoje vztahů s novináři ve společnosti adidas ČR, s.r.o.
Mikulová, Eva ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Šatková, Jana (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá hodnocením dvou zvažovaných projektů, jejichž realizace by měla vést ke zlepšení spolupráce společnosti adidas s novináři. Těmito projekty jsou showroom určený pro novináře a nové internetové stránky. Jedním z hlavních cílů diplomové práce je analýza a vyhodnocení těchto projektů s využitím metod manažerského rozhodování. Dále je snahou nalézt další možnosti, jak spolupráci s novináři vylepšit a tím dosáhnout vyšší pozitivní publicity pro společnost.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.